Telefon w przeglądarce – Flash Phone

Opis projektu

FlashPhone to aplikacja WWW, zapewniającą dostęp do usług telefonicznych realizowanych w oparciu o infrastrukturę VoIP, z zastosowaniem protokołu sygnalizacyjnego SIP (Session Initiation Protocol).
Korzystanie z aplikacji nie wymaga instalowania na komputerze użytkownika żadnego oprogramowania – dostęp do usługi uzyskuje się poprzez przeglądarkę internetową z zainstalowanym oprogramowaniem Adobe Flash Player. Aplikacja pozwala na korzystanie z usług VoIP, dostarczanych przez operatorów telekomunikacyjnych – współpracuje między innymi z centralą telefoniczną Asterisk.
Aplikacja stanowi atrakcyjny kanał dostępowy do usług głosowych i może być łatwo zintegrowana z innymi usługami dostarczanymi przez systemy informacyjne (np. IVR, CRM, ERP, systemy telekomunikacyjne).
Funkcjonalność aplikacji

Aplikacja pozwala na nowy sposób dostępu do usług głosowych, oferowanych przez operatorów VoIP. Najistotniejesze zalety aplikacji to:
• możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych przez przeglądarkę internetową, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania;
• dostęp do własnego konta telefonicznego (SIP) z dowolnej lokalizacji;
• współpraca z dowolnymi systemami VoIP, opartymi o protokół SIP;
• szerokie możliwości integracji z witrynami internetowymi.
Aplikacja FlashPhone jest dostępna w dwóch wariantach – jako w pełni funkcjonalny telefon SIP oraz jako przycisk „Zadzwoń”.
Telefon SIP FlashPhone

Rozwiązanie to jest implementacją w pełni funkcjonalnego klienta telefonicznego SIP, dostępnego poprzez przeglądarkę internetową. Aplikacja pozwala na:
• zarejestrowanie się na serwerze operatora VoIP (dostęp konfigurowany z panelu administracyjnego);
• wykonywanie połączeń wychodzących i odbieranie połączeń przychodzących;
• korzystanie z sygnalizacji DTMF w trakcie rozmowy.
Przycisk „Zadzwoń”

Rozwiązanie to doskonale nadaje się do integracji z wszelkimi serwisami internetowymi. Aplikacja w tej wersji ograniczona jest to umieszczonego na stronie przycisku „Zadzwoń”, pozwalającego na wykonanie połączenia z jednym, ustalonym numerem telefonu. Użytkownik ma możliwość nawiązania i zakończenia połączenia, nie ma natomiast wpływu na wybór numeru, nie może także odbierać połączeń przychodzących.
Rozwiązanie to doskonale nadaje się do integracji z infoliniami firm. Użycie technologii VoIP pozwala na wykonywanie połączeń darmowych, rozwiązanie takie, oprócz wygody, pozwala także na ograniczenie kosztów.

Detale projektu

  • VoIP
  • SIP
  • FlashPhone
  • DTMF
  • Zadzwoń
Back to top